fridasandstroom

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2013

#skickavidarenätkärlek

Av frida sandström - 27 oktober 2013 10:47

#skickavidarenätkärlek vad är det hon pratar om? Jo skicka vidare nät kärlek är en tag som Nellie Berntsson startade, hon vill få bort nätmobbning. Så om du kommenterar nåt fint på nån bild på t.ex instagram så kan du kommentera nåt fint på nåns bild. Den som får tagen kommenterad på sitt foto ska då skriva nåt fint och tagga #skickavidarenätkärlek på fem olika personers bilder (en/flera du bestämmer) och då ska de personerna i sin tur skriva nåt fint och tagga #skickavidarenätkärlek och så håller det på runt, runt. så i fortsättningen så kan du skriva nåt fint och tagga den så blir instagram fullt med kärlek och ingen hat... (får det att låta som en sockersöt dröm) men istället för att sänka nån på mobilen så kan du istället göra nåt bra. håll hatet inom dig. så tack nellie berntsson

// Frida


P.S kommer en upd om min dag senare!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida sandström - 15 december 2013 11:29


Hej bloggen! Igår var det hannas födelsedag!! Hon fyllde 12 år. Grattis Hanna!!:D på torsdag är det min tur att fylla 12 år! Så taggad o nästa år blir man 13. Kommer in i tonåren. Hur känns det? Blir man jätte anorlunda? Om tittar o jämför med dagen...

Av frida sandström - 13 december 2013 13:16


Hej halloj! Idag är det Lucia! Imorse hade jag sovmorgon, vaknade 7.15, kände mig utvilad. Sen bar det av till kyrkan o kolla på niornas luciatåg. (två tärnor sjöng falskt) På förmiddagen hade vi pysseldag. Jag gjorde ett fläthjärta o ett födelsed...

Av frida sandström - 17 november 2013 08:43


Som ni kan se i rubriken ska jag börja uppdatera igen!! Hade många saker att göra förra veckan b.l.a. engelska läxa, matte läxa och en redovisning till SO:n Men nu lovar jag! Jag ska fortsätta och lägga ner tid på detta. Veckan är tom så det är bara...

Av frida sandström - 2 november 2013 16:27

Alla tre kostade 294:- Hollister skjortan kostade 109:- Oljan kostade 165:- Fick även med ett test på en dagkräm Inne på Ur & Penn köpte jag ett halsband med en uggla på och det var rea så alla halsband kostade 50 :- Inne på H&M köpte ...

Av frida sandström - 2 november 2013 15:45

Hejsan! Hemma igen!! Känns skönt men också tråkigt. Asså trivs i Gävle men skulle ändå byta det mot Stockholm om jag fick ta med mina kompisar. Nä men jag är SÅ ledsen över att jag inte har skrivit nåt på hela tiden vi var där. Men det kommer nu. Så...

Presentation

hej!
jag är en glad tjej som älskar att dansa, sjunga, spela teater och såklart blogga! på min blogg kommer du att få läsa lite om min vardag lite tips ibland och mycket, mycket mer! det blir som min dagbok kan man säga! Enjoy!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards